tisdag 4 februari 2014

Populär



Populariteten för denna webbens baksidas avigsida är i dalande. Brukar hålla mig för god för det basalt enkla knepet med snygga tjejer. När situationen så kräver desperata åtgärder bör man vidtaga desperata årgärder. Tösen på bilden är ung, rar, söt (dessutom snäll, men det syns ju inte) Bevisligen tilldrar hon sig följdaktligen också massans uppmärksamhet. De söta jyckarna slänger jag för säkerhets skull också in, söta jyckar tilltalar säkert många. Och i morgon skriver jag nog nått om  motion igen.
 Ödmjukt

2 kommentarer:

Lester Boré sa...

Kära hjärtanes vad med jyckar!
En novis antar att det är heltidsarbete som krävs för att mäkta med den ekonomiska börda som utfodringen av dem måste innebära?
Slit och släp...

Sätermannen sa...

Min grundinställning är att heltidsarbete bör överlåtas åt de unga och de fattiga. Beträffande jyckarna så matas den svarte i mitten av den avbildade tösen, den håriga av den avbildade tösens syster och endast den rara specialvovven S.O.Y.A frestar på Sätermannens och Hundförerskans budget. För övrigt vill jag tacka vännen Lester för hans känsla för när ett glatt tillrop värmer.