torsdag 9 januari 2014

Produktiv


De flesta är snart klara

 Var för första gången på onödigt länge i Isgaraget (vårt trevliga lilla "klubbgarage" för den eventuellt oinsatte) o pulade lite härom kvällen. Project Haze, ett smaklöst moppeprojekt, väcktes med elstötar (via migsvetsen) ur sin koma. Nöjd med inte bara mitt flit utan även med tillvaron i stort myste jag vidare med lite pillande på några av de andra projekten. Tänkte att man nog borde blogga lite om hur pass produktiv man är som har så många påbörjade projekt samtidigt. Lite skruv, fordons o mekblogg som avbrott i Jehovashånet, de pessimistiska betraktelserna och djupsinningheterna bör bli prima fint för balansens upprätthållande, hyllande av Sätermannens förträffligheter blir alltid prima fint! Backade ur båset och tog ett foto på allt som står där. Reste belåten hemåt o slog mig ner med datamaskinen i knät för kvällsstunden i biblioteket. Döm om min förvåning och bestörtning när jag ser att garage"vännen" Lazon tagit samma foto och därtill bloggat om det! (albinracing) Hans vinkling var dock att alla oavslutade projekt skulle tyda på någon sort ineffektivitet hos Sätermannen!?!?

 Förbryllat  

1 kommentar:

Svante sa...

Är båsen som våra hjärnor? Överfullt hos ditt, helt tomt som mitt, eller mitt i mellan som Lazons?