fredag 25 oktober 2013

Tungt



 Jaja, förmodligen finns det ännu fler motionsbloggar än husbyggarbloggar. Men glädjande saker i min ynkliga tillvaro vill jag naturligtvis dela med er! Dessutom prostituerar jag mig glatt i vilket område som helst som via webberömmelse kan ta mig till en gästplats i Tv studiornas morgonsoffor. Inhyrd tyckare är ett strävansyrke i min dettavilljaggöranärjagblirstor plan (ett av de få yrken som smäller högre än Konspirationsteoretiker). Morgonpromenadsväxellådan hade som sagt läge Tungt inställt idag, riktigt tungt. Det enda som hade varit tyngre att skifta till var P-läget. Tänk att jag lärt min hjärna tycka om motionen så till den milda grad att den utesluter slappning som ett alternativ och istället manar min trötta lekamen framåt, framåt, vidare, jobba på, jobba på, vidare, framåt, framåt! Glädjande. O allt detta, mestadels, för att under nästa säsong inte behöva bromsas av taskigt flås i jakten mot lägre och lägre varvtider. Ah! Racingblogg. Fränt!


 Ödmjukt

1 kommentar:

Svante sa...

Du får väl satsa på Sätermaran i april, så har du vintern på dig för flåsförminskning.