fredag 18 april 2014

Ibland


Sveriges enda kändis

Tänker jag på så konstiga saker. Till exempel tänker jag ibland på att de kanske ringer mig nån gång när de håller på att lista vilken svensk kändis som är mest känd svensk kändis. Har hört nånstans att det helt enkelt går till så att den stora skvallertidningens personal ringer till ett antal av oss alldeles okända svenskar och ber om en namedropping av de kända svenskar vi känner till. Mest upprepade namn blir helt enkelt mest kända kändis. Den kväll de ringer mig skall jag ENBART nämna Katarina Hulting. All kännedom om kungahusets invånare, riksdagens medlemmar, dokusåpisarna och ALLA utom Katarina Hulting kommer helt enkelt att förnekas av Sätermannen. Visst är det en konstig sak att gå och tänka på?
 Ödmjukt

2 kommentarer:

Lazon sa...

Katarin Hulting som opolitisk sportig statsminister nu.

Svante sa...

Föregående inslags kommentar gäller än!